Filosofia - Grup 02
19 de novembre del 2012
Presentació
Benvinguts al blog del grup 02 del Batxillerat 1J!
Tot creat per ser una eina útil i educativa per la Matèria de Filosofia.
El grup 02 està format pels estudiants Arnau Gea, Óscar García, Marc Alique i Jesús Duarte.
El que volem aconseguir amb aquest bloc, és exposar les nostres idees, opinions i treballs que anem treballant a l'aula.
Aquest bloc no te com a finalitat influenciar a les persones que pensen diferent, sinó que la finalitat d'aquest és totalment escolar.
18 de novembre del 2012
Instruccions
Aquest bloc ha de ser un espai de reflexió a partir de textos, fotografies, vídeos o altres documents que facin referència al que anem treballant a classe i a les pautes donades pel professor. El bloc està pensat per ser una extensió de la classe i el treball que s’hi realitza.
Tots els blocs han de contenir, com a mínim, els següents apartats:
Tots els blocs han de contenir, com a mínim, els següents apartats:
- Feines de classe
- Notícies a comentar
- Enllaços d’interès (filosofia)
- Blocs d’interès
- Dades personals (qui forma part del grup)
- Aportació del grup (espai pensat per fer una aportació original per part del grup que sigui d'interès per la classe)
El bloc de filosofia s’anirà ampliant al llarg del curs.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)