19 de novembre del 2012

Presentació


Benvinguts al blog del grup 02 del Batxillerat 1J!
Tot creat per ser una eina útil i educativa per la Matèria de Filosofia.

El grup 02 està format pels estudiants Arnau Gea, Óscar García, Marc Alique i Jesús Duarte.
El que volem aconseguir amb aquest bloc, és exposar les nostres idees, opinions i treballs que anem treballant a l'aula. 

Aquest bloc no te com a finalitat influenciar a les persones que pensen diferent, sinó que la finalitat d'aquest és totalment escolar.

18 de novembre del 2012

Instruccions

Aquest bloc ha de ser un espai de reflexió a partir de textos, fotografies, vídeos o altres documents que facin referència al que anem treballant a classe i a les pautes donades pel professor. El bloc està pensat per ser una extensió de la classe i el treball que s’hi realitza.

Tots els blocs han de contenir, com a mínim, els següents apartats:

- Feines de classe
- Notícies a comentar
- Enllaços d’interès (filosofia)
- Blocs d’interès
- Dades personals (qui forma part del grup)
- Aportació del grup (espai pensat per fer una aportació original per part del grup que sigui d'interès per la classe) 

El bloc de filosofia s’anirà ampliant al llarg del curs.