19 de novembre del 2012

Presentació


Benvinguts al blog del grup 02 del Batxillerat 1J!
Tot creat per ser una eina útil i educativa per la Matèria de Filosofia.

El grup 02 està format pels estudiants Arnau Gea, Óscar García, Marc Alique i Jesús Duarte.
El que volem aconseguir amb aquest bloc, és exposar les nostres idees, opinions i treballs que anem treballant a l'aula. 

Aquest bloc no te com a finalitat influenciar a les persones que pensen diferent, sinó que la finalitat d'aquest és totalment escolar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada